August 09, 2011

yarim kalan hikayemm..

Yarim kalan Amerika macerami tamamlamanin zamani geldi de gecti bile biliyorum. Sanirim hic bitmemesini istedigim icin bi turlu tamamlayamadim. Fotograflari duzenlerken bir kez daha bir hayali gerceklestirmenin sevincini yasadigim zamanlari hatirladim ve mutlu oldum.Sirada ne var Afrika, Avusturalya? :)
Dosyalari dolduran fotograflarin arasindan sectiklerim sizlerle...

Ayagimizin tozuyla SF Golden Gate Bridge..Soze gerek yok :)


A must to see town Sausalito.. Kahvalti ve ardindan yola devamm
Napa Valley..

 Celebration... 
Cocukluk tutkumm Graffiti in SF..

Post doc yapacagim yer :P

17 mile drive.. Romance forever <3..

Kayip sehir Solvang..

Los Angeles ben geldiimm..


Aaand the signs for dummies...

Ve daha sayamadigim nice eglenceli, gulmeli,yorulmali, San Francisco,Palo Alto, Solvang,Los Angeles, Hollywood,Santa Barbara, San Diego, Coronado Island geceleri..
cable car,alcatraz, pebble beach, monterey, carmel lovely city, highway 1, UCSB, Stanford, Universal Studios, Strip Clubs, W Club in LA, San diego da turk yemekleri :), sonsuz indirimdeki outletler...
Zamanin durdugu, gunlerin birbirine karistigi, gozlerinde kayboldugun insanla dunyanin oteki ucunda olmanin verdigi heyecan..
Oyle ya da boyle bitti iste..

2 comments:

  1. Yahu bu post daha detaylı olmalı bu kadar az detay bana yetmez ama nese:) Çokk güzel gezmişiniz, çokk kıskandım, aynısından yapıcam:D

    ReplyDelete
  2. Sen turu yapmaya karar ve ben en detayli sekilde anlatirim sana :) ara ara detaylara yer vericem :)

    ReplyDelete