August 09, 2011

Haftasonu kacamagi..

Son anda verilip uygulamaya konulan tatil planindan daha guzeli olamaz sanirim. Gideli bayaa oluyor ama ancak zaman bulabildim.
Berlin i gormenin tam da zamani gelmisti aslinda.. Hele su siralar bitirdigim kitaptan sonra bu postu yazmak bana daha bir anlamli geliyor.

Berlin.. Anlatilmaz yasanir sehirlerden belki de. Bu kadar begenecegimi ben bile tahmin etmemistim www.mitfahrgelegenheit.de ile yola dusmusken. Almanya nin yegane ucuz ulasim yolu :) Hem hiz siniri olmayan yollari hem de binmeye firsat bulamayacaginiz alman arabalarini deneme sansiniz oluyor kimi zaman. 


Oldukca turistik olan bu sehir, Turklerin de en yogun oldugu sehirlerden biri. Tum dunyada, unutulmus sehir Solvang da bile gorebileceginiz gibi burda da yiginla Turkle karsilasiyorsunuz.
Brandenburger Tor, ne yaparsaniz yapin kendinizi bulacaginiz meydan. Aksam cok daha guzel gorunuyor. Burdan free turlara katilabilirsiniz. Sehrin bir kismini size 3-3.5 saat icinde gezdiriyorlar. Sonunda begenirseniz bahsis birakiyorsunuz :)



Monuments.. Insan burada gercekten tarih kokusu aliyor. Kimbilir ne acilar yasandi,ne gozyaslari dokuldu.

Ve dogu Berlin.. Tur rehberimizin bizi yonlendirdigi Dogu Berlin tarafindaki yerdeyiz. Bayildimmmm...

Her ne kadar butun gezimi iki kucuk cadiyi fotograflamaya ayirmis olsam da aradan bazilarini secmeyi basardim.

Sunu belirtmeliyim ki Berlin sadece bi haftasonunu gecirip donulecek bir yer degil. Ben kalan yerleri ikincisine sakladim mesela :)
www.newberlintours.com adresinden harika turlara ulasabilirsiniz. 

PS: Bunca yogun islerimin arasinda bu haftasonu kacamaklari iyi gelmeye basladi. Ankara ya sayili gunler kalirken bakalim daha nereler cikacak karsima..


1 comment:

  1. Ben o duvarı nasıl kaçırmışım ne güzelmiş. Bir de durmak yok gezmeye devam!

    ReplyDelete