August 06, 2012

Organization alert!!

Aslinda buna ne demeliyim bilmiyorum, giriskenlik mi,cesaret mi, yoksa liderlik ruhu mu artik ne derseniz deyin, sanirim bende hat safhada..
Yani bazen ilim bilim yerine soyle emirler yagdiran bi mudur filan mi olsaydim diye dusunmuyor degilim :)
Hos bir gun hoca olursam belki oyle olurum,hehe:) Bu isin sakasi tabiki,bunu soylememin sebebi ofis arkadaslarinizla bir organizasyon yapmanin zorluklari..
Ozel sirketlerde genellikle (artik hangi departman bilmiyorum,insan kaynaklari filan mi?) bu tur organizasyonlari duzenliyor, yok iste liderlik yarislari,grup aktiviteleri...
Almanya da yapilan bir arastirmaya gore insanlarin en yakin arkadaslari, ya da esleri,sevgilileri 45% is yerinden cikiyormus :)) ben bunu daha iyi dedikodu yapilabilme ihtimali olmasina bagladim :P

Her neyse benim Almanya daki grubumda saolsunlar boyle organizasyonlardan nefret ederler,anca biri hazirlicak getircek ondan sonra...
Nasil ki mayis ayinda IStanbul gezisinde birlikteydik,bu sefer de is yine bana dustu.
Kaptim mangallari soooyle bi Turk tipi mangal gorun diye terasimda agirladim misafirlerimi....
Ben 7-8 kisi beklerken ortaya 17 kisilik bir manzara ve terasimdan tuten mangal dumanlari cikti..
Bunlar da geriye kalanlar..


Grill in uzerindekilerden ne kadar cesitli zevklere sahip bir grup oldugumuzu anlayabilirsiniz:) Yine de Sucuk ve Hellim peynirinin barbeque deki yerini birakin Cinliler Iranlilari Almanlara bile kabul ettirdim :))


Favori ciftim Jie ve Uxheng..Evlenip Almanya ya gelmisler. Nasil tanistiklarini sordugumda tam bir crushing hikayesi oldugunu nerden bilebilirdim ki.. Bu genc ciftimiz birbirlerini yolda gorup asik olmuslar:))) Beijing de yoldan karsidan karsiya gecerken birbirlerini gorup yolun ortasinda kalakalmislar,telefonlarini almislar ve iste sonuc :)) Bu arada Jie nin ismi fikra gibi,,kucukken vardi dunyanin en kisa ismi diye Ce :))

Ve tabiki my Best Friend Ning...Kulturlerimizin, gecmisimizin benzemesinin yanisira, sahip oldugu disiplin beni bile Almanya da tutmaya yetiyor:)



Aaaan my nerdy group :))



Ne kadar sikayet etsem de yalniz basina hic birseyin anlami yok, her sey insanin sevdikleriyle guzel..

See you on another organization :))


No comments:

Post a Comment