April 25, 2012

Easter/Nami diger Paskalya

Uzun zaman oldu yazamadim yine. Her sey icin bir bahane vardir biliyorum,ben de cok gezdim iste ondan yazamadim:)
Duzenini tutturamasam da surdurmeye calistigim Ankara ziyaretlerim, bu ay sevgili biricik kuzenimin gelmesiyle yerini paskalya tatiline birakti. Oooh, iyi ki de oyle olmus. Cok iyi oldu,cok da guzel iyi oldu,ha nasi iyi oldu anlatayim:)
Hayatimizda bazi insanlar vardir,cocuklugumuzdan.. Yillar gecer,gorusmez kimi zaman haber bile almaz alamazsiniz belki,ama onu gordugunuz anda sanki gecen onca zamana inat birbirinizi hic unutmamis,hic uzaklasmamis gibi olursunuz. Icinizde yillardir anlatmayi beklediginiz seyleri,gecirdiginiz saatlere dakikalara sikistirmaya calisirsiniz. Oyle bir gezi oldu iste bizim icin.
Ne deli dolu, eglenceli, firtinali, heyecanli gecirmisiz o yillari. Meger hep birlikteymisiz,butun deliliklerimizi beraber yapmisiz:)
Birbirimizi guldurebilme yarismalari duzenleyip,tuvalette kim en uzun cisini yapcaktan, tabagini kim en guzel temizleyecege kadar yarismisiz birbirimizle. Yeri gelmis ayni cocuga asik olmusuz,yeri gelmis birbirimizi kollamisiz :)
Aramizdaki km lere inat,mektuplar yollamisiz renkli zarflarda,kokulu kagitlarda:) Butun asklarimizi, ihanetlerimizi,pismanliklarimizi dokmusuz satirlara,icimizi acmisiz birbirimize. Oyle buyumusuz yanyana.
Insanin arkadaslari olsa bile en guzel kuzeni anlar,korkmazsin cunku onu kaybetmekten. Her seyi acikca soylersin o yuzden,sevmedin mi begenemdin mi,kustun mu darildin mi anlatirsin. Kiskandin mi cekilir koseye aglarsin ben de istiyorum aynisindan diye, sonra ikiz gibi giyersin ayni kiyafetleri ortalikta:)
Icini dokunce korkmazsin,bilirsin her sey onda kalcak.Seni yaptiklarindan yargilamak yerine yine senin yaninda olcak..
Duygulu anlari bir yana birakip eglenceye zaman ayirinca da isle boyle goruntuler cikti yolculugumuzun ilk duragi Berlin de:)  Henuz copyrigtlari alinmadi kuzenimden ama ne de olsa kuzenim,kizamaz bana heralde :)








PS: Buraya koyamadigim onlarca cildirmis profil fotograflari icin CanOn kardesime de tesekkurleri borc bilirim xx


No comments:

Post a Comment