February 27, 2012

27 February..

Enerji enerji.. Pazartesilere bu kadar guzel baslansa sanirim her hafta Cuma gunlerini iple cekmeme gerek kalmaz. 
Insanin yasi ilerledikce oturup daha cok dusunuyor evet, fakat yaninda etrafinda genc enerjik eglenceli insanlar oldukca bir anda her seyi unutuveriyor, hayata sariliyor, yasadigi anin tadini cikariyor, planlar yapiyor, tatillere gidesi,gezesi goresi geliyor, kahveyle cheesecake arasina tum dedikodulari sigdiriyor, iki gunlugune de olsa 6 saat yolu tepebiliyor, sirf daha cok eglenilcek diye, tren istasyonlarinda sabahlayip, marketteki yogurtla karnini doyurup,ayaklarini hissetmemecesine gezip fotograflar cekebiliyor.

Iste ben bu yuzden bu gun bir kez daha neden bu meslegi sectigimi tekrar hatirladim :) Canim ogrencilerim, arkidislerim, beni o kadar uzakta bile unutmayan mini mini birlerim:) Sizlerle birlikte ben de buyuyorum. Icimdeki ogretme, paylasma hissi, yasama sevinci, enerjisi zaten icimde olan cocugu tekrar tekrar sol yanindan cimdikleyerek uyandiriyor.

Paylastigimiz zamanlar, paylasacaklarimizin gostergesi oluversin. Siz benimle buyuyun, ben sizinle genc kalayim :)

PS: Nice mutlu yillara kucuk kiz, o kendini bilir :)




No comments:

Post a Comment