January 26, 2012

Zurich was on line..

Oldum olasi anlamam su resimlerin onunde dakikalarca zaman harcayip, dusunce cikaran insanlari. Saygim bir yana, oturup dusunmek pek de isime gelmiyor belki de. Fakat Zurich in ara sokaklarinda gordugum bu eser hala aklimda. Yine ilk bakista anlam cikaramasam da bunun ~asktan ayaklari yerden kesilmis adam:)~ olarak yorumlamayi tercih ettik :)

Evet Zurich.. Insanin kafasi esip, ici bunalip, ooyle Avrupa da ne yapayim ki diye dolanirken gidip de gormesi gereken yerlerden biri degil kesinlikle. Hele de budget travelling pesinde iseniz. Fakat, hali hazirda doktorasini ayni sehirde yapan, kalacak yeri olan arkadaslariniz varsa beelki bi ihtimal tadini cikarabilirsiniz.
Fakat Yine DE..Oyle ucun besin hesabini yapacaklara Zurih e yaklasmamalarini oneririm.

Butun dezavantajlarina ragmen, bu sehirde gelecegimi gordum ve gercekten yasanabilecek sehirler listesine ekledim. 
Sehrin merkezindeki `Globus` ta baslayan haftasonu kahvaltimizi Avrupa nin en iyi universitelerinden olan ETH Zurich turu takip etti. Ve evet karli, yagmurlu olmasa da cook soguk bir haftasonu idi.

Ve tabiki sonrasinda yedik yedik yedik :)) Mascotte` ta ogrencilik zamanlarimiza geri donup sabahlara kadar dans ettik. 
Kusana kadar Fondue yedik, ve evet gercek fondue Peynirden oluyormuss :) Ben cikolata ve meyve beklerken masamiza konan 45% yagli yarim kilo kadar erimis peynirle bir sepet dolusu gelen ekmek butun umutlarimi sondurse de tadina bayildim :)

Zurich gezimde beni yalniz birakmayan arkidisim Huriye ye beni eskiden ahir sonradan restoran olan yere at eti yemeye goturdugu icin, Top of the Zurich e onca kara kaymalara ragmen eslik ettigi icin, o tatli pastacidaki guzel sohbetleri icin, ve en onemlisi butun haftasonu bana sarilip uyumayi goze aldigi icin tesekkurleri bir borc bilirim :))
Cok cok eglendik, yine yapalim :) Ama Almanya da: ucuza kacariz :))







No comments:

Post a Comment