January 11, 2012

kutlu New York haftasi..

Hayata yetisememek bu olsa gerek, insan anlatacagi seyleri yetistiremez mi hicc...
Hani tamam gelecekte cocuklarima hatira, kendime ani olsun diye ciktim bu yola da, bu kosturmacada kendime dahi yetisemedigimi gormek de ilerde hatirlayip gulumseyecegim anlardan olacak sanirim.

Sevgili okur; farkindayim git artik su New York a da sonrasi gelsin diyorsunuz hep bir agizdann.. Fakat sabir, bu sefer Amerika gezimi ooyle bir postta harcamaya hiic niyetim yok. Yavas yavas anlaticam,yasamis kadar olacaksiniz zaman zaman :)

Evet haftasonum inanilmaz gecti. Oncelikle metroya 2.5 Dolar vermemek icin 101 st den asagi butuun Central Park i yuruduk. Hani ne olcak canim yurunur diye dusunenleriniz varsa iste harita acin bakinn (Central Park)
Bunu yapan tek deli biziz gibi sikayet ederken gorduklerimm..
Bu sehirde hayat var gercekten, insanlar cilgin, insanlar enerjik, hayat dolu, hizli, hatta bence bu sehirde yasamayabilmek icin savas veriyorlar gibiler...


Guzelim central park ta ben de boy pos kilik kiyafetimle fotograf cektirmek isterdim fakat eslik etmekte bulundugum grupla bunlari yapmanin pek mumkun olmadigini cok gec olmadan anladim :)



Ve fotograf makinemi elime alip benim disimda kalan guzellikleri fotograflamaya basladimm.
Central Parkk.. Mayis ayinda Okimle bir Pazar gunu BoatHouse ta kahvaltiyla basladigimiz yer..<3
Kayigimizi kiralayip sulara acilmisken nasil da filmlerdeki gibi parkin buyusune kapildigimi dun gibi hatirliyorum. Iste dedim, burda olsun, simdi sorsunn :)
Nasil da dusmustu yuzum kayigi birakmak icin yaklasirkenn:) Insanin evlenme teklifi beklemesi de enteresan degil mi?
Sizin de aklinizdan gecmiyor mu hic, ben olsam soyle yapardim, simdi mi acaba,hi ne zamanki, hangi gun acabaa, kalp atislariniz hizlanir her romantik olabilecek anda:) Ama o hic ummadiginiz 6 saatlik bir ucak yolculugunun ardindan, saatlerdir ac karninizi bile doyuramadan Golden Gate Bridge de gelir iste..
Heyy gidi gunler hey:)

Sabahin 10 unda Almanlarin icki kulturune sahit oldugum anlardan biri daha.. Acacak kullanmadan acilan bira hic bana gore degil, zaten o saatte midemin kaldirmasi da..


Iste bir baska New York klasigi.. Bunu yapabilen arkadas varsa tebrik edecegim, o siraya girme cesaretini gosterip o kadar parayi verdigi icin. Hayir hem patene para veriyorsun, hem alani kullandigin icin..Bir de o izdihamda birak buz pateni yapmayi insanlarin arasindan fotograf cekmek bile mumkun degil..





Sonrasinda gelen Times Square ve Rockerfeller Center, meshur Christmas Tree (bir baska izdihamm) gunun hotspot mekanlari oldu, sonrasinda inat edip bekledigimiz Rockerfeller Center in tepesinde ise Cumartesi gecesini bitirmis olduk.

Gunduzu bir baska gecesi bir baska guzel bu sehrin...

Huh,saat kac olmus ama.. Yazarken icinde kayboldum yine.. Bana musade,butun ev bana bakiyor,camasir bulasik beni bekler sevgili takipcilerimm :)

No comments:

Post a Comment