May 15, 2011

love actually :)

Yaklasan dogumgunumle beraber Ankara ya gitme heyecani da sardi beni..


Ve erken gelen dogumgunu hediyem, beni ne kadar cok seven biri oldugunu bir kere daha aklima kazidi. 


Bundan sonraki postlarimin fotograf kaynagi olacak olan yeni oyuncagim elime ulasti :)




You Can ...On.. :) I`m loving it..
Kendime fotograf cekilecek mukemmel yerler aramadan once cooook uzum zamandir istedigim Canon umla ilk pozumun ne olacagini dusundum..
Fotograf cekmek istememin bi sebebi olmaliydi.. Her ne yaparsak yapalim o isi sevmek,daha de guzeli sevdigimiz icin yapmak :)

Bu ilk fotograf karemi, beni her gun ama her gun gulucuklerle arayan , aklima geldiginde gozlerim doldugu kadar kalbimin de pir pir attigi, cok cok mutlu olmaya alisik olmadigim hayatimda beni hep mutlu edecegine inandigim,o cok ozel insana armagan ediyorum. I LOVE YOU.. Seninle hayat  daha anlamli...
Hope, Joy , Truth ad Love thats we are :)


Pazar gununun tadini sevdiklerinizle cikarinn !!

2 comments:

  1. Böyle güzel doğum günü hediyesi olmaz arkadaş! Çok güneşli, yeşilli, kırmızılı parlak güzel günlerde kullan işallah!Bol deklanşör sesli bir yaş dilerimm!!!

    ReplyDelete
  2. Cokk tesekur ederim canim,hep beraber olsun..nice mutlu gunlerimizde cekelimm :)

    ReplyDelete